poniedziałek, 12 września 2016

Konferencja "Your Diet, your Healt" w Warszawie

9 września miałam okazję uczestniczyć we wspaniałym wydarzeniu, które odbyło się w Warszawie. Konferencja poświęcona chorobie Celiakii oraz dietom bezglutenowym. Lekarze, naukowcy, dietetycy z całego świata. Organizacja, jakość i wiedza, którą zdobyłam przeszły moje najśmielsze oczekiwania. 
Temat Celiakii jest mi bliski z wielu względów. Sama jestem na diecie bezglutenowej. Moim tematem pracy dyplomowej jest problem choroby Celiakii. Konferencja w Warszawie poruszyła wiele ciekawych tematów z tego zakresu. Między innymi: przepuszczalności jelitowej, diety w chorobach autoimmunologicznych, dodatków do żywności bezglutenowej, prawo a gluten oraz wiele innych.
Dziękuje Polskiemu Stowarzyszeniu Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej za możliwość uczestniczenia w konferencji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz