niedziela, 15 czerwca 2014

"8 stolików" w Katowicach

Długo szukałam w Katowicach miejsca, gdzie mogłabym w przyjemnej atmosferze napić się dobrej kawy z mleczkiem sojowym. W końcu znalazłam! Bistro "8 stolików", które znajduje się na
 ul. Jagiellońskiej niedaleko placu Sejmu Śląskiego.
To miejsce trzeba zdecydowanie polecić osobom, które chcą smacznie i zdrowo zjeść. Choć restauracja nie jest dedykowana dla osób na diecie alternatywnej (np. wegańskiej), to zapewniam, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Największym atutem tego miejsca jest to, że wszystkie dania są świeżo przygotowywane. A jest też w czym wybierać. Właścicielka lokalu poleca pęczotto (kasza pęczak z odrobiną Chardonnay z borowikami, masłem, parmezanem i pietruszką), tagliatelle z borowikami, pierogi z soczewicą, placuszki z cukinii.
W planach mają również być dostępne pierogi z mąki bezglutenowej, a już w ofercie jest możliwość wyboru makaronu ryżowego.
Skosztowałam ciasto jabłkowe. Przyznam, że przepyszne. W ofercie było również marchewkowe, ale to już następnym razem :) Skusiłam się również na tagliatelle z borowikami. Bardzo smaczne!
Jeśli chodzi o wystrój, to zdecydowanie w moim guście,a że jestem też fanką dobrej fotografii to ucieszył mnie fakt, że w "8 stolikach" pojawiają się wystawy. Więcej szczegółów nie zdradzam, sprawdźcie sami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz