czwartek, 5 czerwca 2014

Pokonać lęk! - konferencja :)

Niektórzy, żeby pokonać lęk wysokości, decydują się na skok na bungee. Ja wczoraj zrobiłam coś podobnego.
Od niepamiętnych czasów zawsze miałam blokadę przed wystąpieniami publicznymi. Jak przyszło mi występować w przedstawieniach, zaczynałam się jąkać, czerwieniłam się, słowa nie mogłam z siebie wydusić. Nigdy też nie brałam czynnego udziału w lekcjach...
A wczoraj, na własne życzenie wzięłam udział w konferencji dietetycznej prezentując temat: "Nietolerancja laktozy u dzieci". Stres niesamowity....ale przełamałam się i jestem z siebie dumna :) Już szukam pomysłu na  temat na następną konferencję, a póki co w najbliższą sobotę czekają mnie warsztaty dietetyczne z
 " Zaburzeń mikroflory jelit". Tym razem wezmę udział jako uczestnik ;)
Podziękowania dla tych, którzy mnie wspierali (Mąż ;), Pati, Asia, Lenka :*)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz