czwartek, 30 października 2014

Wegański, bezglutenowy koktajl z jeżyn

Wcześniejszy post  pokazuje jak zrobić mleko ryżowe. Dzisiaj chcę pokazać  Wam pomysł na wegański koktajl na bazie mleka ryżowego.



Składniki:
Mleko ryżowe wg przepisu 0,5 l:
http://www.pasjo-natka.pl/2014/10/mleko-ryzowe.html
jeżyny (ja użyłam mrożone) ok 1 szklanka
płatki gryczane
płatki z kasztanów jadalnych,
mięta (do ozdoby)
cynamon (pół łyżeczki)
miód (syrop klonowy, daktylowy, ryżowy) do posłodzenia

Sposób przygotowania:
Jeżyny zmiksować razem z mlekiem ryżowym. Dodać miód wg uznania (wymieszać). Posypać płatkami gryczanymi i płatkami z kasztanów jadalnych. Ozdobić miętą i całymi jeżynami.







2 komentarze:

  1. a już chciałam pytać, gdzie można dostać świeże jeżyny, ale zorientowałam się, że użyłaś mrożonych! ja z chęcią skusiłabym się na to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam spore zapasy na zimę :) Oczywiście można zamiast jeżyn użyć innych owoców :)

    OdpowiedzUsuń