piątek, 4 lipca 2014

Amarantusowe ciasteczka

Lubicie aktywny wypoczynek? Ja uwielbiam rolki. Odkryłam ostatnio nową trasę, gdzie mogę pojeździć.Coś czuję, że rolki będą moim dominującym sportem tego sezonu. Jeśli chodzi o aktywność fizyczną to oczywiście najważniejsze jest odpowiednie nawodnienie. Ja osobiście biorę ze sobą wodę, ale równie dobrym, a nawet lepszym rozwiązaniem są izotoniki. Szczególnie jeśli będzie to dłuższy wysiłek.
Natomiast ja dziś przygotowałam przepis na batoniki, które świetnie uzupełnią węglowodany po wysiłku fizycznym. Oczywiście nadają się również na każdą inną okazję, kiedy mamy ochotę na "coś słodkiego".

Składniki:
70g daktyli (suszonych)
70g moreli (suszonych)
50g migdałów (orzechów ziemnych, laskowych, włoskich)
1 szklanka amarantusa ekspandowanego
sok z cytryny (1 łyżka)

Sposób przygotowania:
 Zemleć suszone owoce. Połączyć z amarantusem. Wyrabiać jak ciasto, dodając sok z cytryny. Wyłożyć na pergamin i rozwałkować na grubość ok 1-1,5cm. Pociąć na prostokąty.





1 komentarz:

  1. Świetne, koniecznie muszę zrobić tylko że pewnie bez daktyli :)

    OdpowiedzUsuń