środa, 30 lipca 2014

"Śniadanie na trawie" w Chorzowie

"Śniadanie na trawie" to propozycja spędzenia na łonie natury sobotniego przedpołudnia w parku chorzowskim (rosarium), smakując zdrowych potraw. Inicjatywa ta ruszyła w lipcu i ma trwać do końca wakacji. Przyznam, że pomysł szalenie mi się spodobał i oczywiście postanowiłam z rodziną wziąć w nim udział. Zapakowaliśmy koc, rolki, rower dla Patryka i ruszyliśmy. Jedzenia brać nie trzeba było, bo stoiska dysponowały zdrowym jedzeniem i napojami. Ja postanowiłam spróbować gofrów owsianych. Przyznam, że pyszne i chrupiące. Mój syn się nimi zachwycał. Może i mnie uda się kiedyś takie zrobić...
Można było również wziąć udział w lekcji tai chi.
 Cieszę się, że coraz więcej ludzi docenia aktywny i zdrowy wypoczynek na łonie natury...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz