wtorek, 20 maja 2014

Makaron z kurczakiem, pesto i suszonymi pomidorami

Cieszy mnie niezmiernie to, że moi znajomi i rodzina czynnie uczestniczą w działalności mojego bloga, podsyłając mi swoje kulinarne, zdrowe perełki. Dzisiejsza jest od kuzynki Beaty, którą oczywiście gorąco pozdrawiam :)
Danie robi się bardzo szybko, pod warunkiem, że pesto mamy kupione. Ja jednak chciałabym w najbliższym czasie zaproponować Wam na nie przepis...

Składniki: (na 2 osoby)
filet z kurczaka 350g
makaron pełnoziarnisty 150g (świderki, rurki, tagliatelle..)
olej (2 łyżki)
suszone pomidory 130g
pesto (2 łyżki) (ja użyłam zielonego, ale można też czerwone)
1 czerwona cebula
szczypior
kiełki rzodkiewki

Sposób przygotowania:
Makaron ugotować al dente i przelać zimną wodą. Filet z kurczaka pokroić w paski, przyprawić i podsmażyć na patelni. Dodać do fileta cebulę pokrojoną w piórka i chwile poddusić. Pokroić suszone pomidory i dodać do filetów i cebulki. Chwile poddusić. Dodać makaron i pesto i wymieszać. Na koniec posypać szczypiorem i kiełkami.





2 komentarze:

  1. Uwielbiam zielone pesto i robię je sama :) Nie zajmuje to dużo czasu a smakuje rewelacyjnie :) A Twoje danie z lekką modyfikacją zrobię dzisiaj na obiad :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia, to może Ty mi dasz przepis na pesto? Jak wyszedł obiad ?

    OdpowiedzUsuń